Ja, överspänningsskydd enligt Klass III IEC61643-1.
Läs hela svaretAlla hinderljus med LED-teknik uppsatta före 2018 har med största trolighet ingen IR (Infra Red) så dessa måste bytas ut....
Läs hela svaretAlla aktiva Hinderljus skall även avge IR ~850 nm (Infra-Red) Medelintensiva och Högintensiva Hinderljus skall övervakas i realtid. Medelintensiva Hinderljus...
Läs hela svaretDu är skyldig att uppfylla gällande regelverk, TSFS 2020:88 ORGA´s Hög-, Medel-, Låg-Intensiva Hinderljus är utformade för att möta de...
Läs hela svaretÖver 40 års erfarenhet, tillsammans med vår egen avdelning för forskning och utveckling och tillverkningsanläggningar, gör oss till en stark...
Läs hela svaretORGA´s Medelintensiva Hinderljus har många fördelar som de är lätta, enkla att installera, har extremt lågt vindmotstånd, en optisk design...
Läs hela svaretAlla Hinderljus är en säkerhetsfunktion och skall driftsäkras. Driftansvarig alternativt ägare av flyghinder har skyldighet att tillse att gällande regelverk...
Läs hela svaretTransportstyrelsens författningssamling TSFS 2020:88
Läs hela svaretDär det finns risk för frostbildning/nedisning rekommenderas att Hinderljusen har automatisk avisningsfunktion. I övrigt i enlighet med gällande författning TSFS...
Läs hela svaret